لیست هزینه هرجلسه لاغری با دستگاه [کرایو، کویتیشن،آراف]

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد خطر ابتلا و عود کیست مویی را کاهش می دهد؟
مارس 12, 2024
هزینه لاغری با دستگاه RF در سال 1403
هزینه لاغری با دستگاه RF در سال 1403
سپتامبر 14, 2024
لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد خطر ابتلا و عود کیست مویی را کاهش می دهد؟
مارس 12, 2024
هزینه لاغری با دستگاه RF در سال 1403
هزینه لاغری با دستگاه RF در سال 1403
سپتامبر 14, 2024

لاغری با دستگاه یک روش غیرتهاجمی با کمترین عوارض است و کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن چربی های موضعی را از بین ببرید. رژیم های لاغری قادر نخواهند بود چربی های انباشته شده در یک ناحیه را از بین ببرند ولی با دستگاه لاغری این کار به راحتی امکان پذیر است. دستگاه های لاغری دقیقا چربی های ناحیه ای که روی آن اعمال می شوند را از بین می برند و باعث کاهش سایز فوری می شوند. این یک مزیت بزرگ برای افرادی است که اضافه وزن ندارند اما چربی های موضعی خصوصا در ناحیه شکم  و پهلو تناسب اندام آنها را بهم زده است.

 

فواید و مزایا لاغری با دستگاه؟

قبل از استفاده از دستگاه های لاغری، مهم است که جوانب مثبت و منفی آنها را بسنجید. فواید لاغری با دستگاه به شرح زیر است:

 غیر تهاجمی

دستگاه های لاغری جایگزین غیر تهاجمی برای روش های جراحی هستند. آنها عموماً بدون درد هستند و بیشتر افراد فقط یک احساس گرم شدن خفیف یا سوزن سوزن شدن را تجربه می‌ کنند.

کاهش چربی هدفمند

دستگاه ‌های لاغری روی نواحی خاصی تمرکز می کنند که چربی ها سرسخت ‌تر است. این روش هدفمند می ‌تواند منجر به نتایج قابل ‌توجه و رضایت ‌بخش‌ شود. به ‌ویژه در مناطقی که با طریق رژیم غذایی و ورزش تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

نتایج سریع

در حالی که نتایج فردی می تواند متفاوت باشد اما نتایج سریع، دستگاه های لاغری را به گزینه ای جذاب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تغییرات سریع هستند.

بهبود بافت پوست

برخی از دستگاه های لاغری چربی را کاهش می دهند و در عین حال بافت و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند. این مزیت دوگانه می تواند ظاهری جوان تر به پوست ببخشد و مانع افتادگی پوست بعد از لاغری شود.

افزایش اعتماد به نفس

دستیابی به اندامی باریک تر و متناسب می تواند اعتماد به نفس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای بسیاری از افراد، مزایای روانی استفاده از دستگاه های لاغری به اندازه نتایج فیزیکی مهم است.

معایب دستگاه های لاغری

درمان با دستگاه لاغری هزینه بالایی دارد. هزینه ها بسته به نوع دستگاه و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است.

نتایج حاصل از دستگاه های لاغری در صورت عدم رعایت سبک زندگی سالم موقتی خواهد بود. بدون رژیم غذایی و ورزش مناسب، سلول های چربی می توانند برگردند و اثرات درمان را خنثی کنند.

در حالی که این دستگاه ها می توانند مناطق خاصی را هدف قرار دهند، ممکن است برای کاهش وزن چندان کاربردی نباشند. افرادی که وزن قابل توجهی دارند ممکن است نیاز به ترکیب دستگاه ها با سایر استراتژی های کاهش وزن داشته باشند.

لاغری با دستگاه

هزینه لاغری با دستگاه کلینیک دکتر ترانه امامی

کلینیک دکتر ترانه امامی با دارا بودن انواع دستگاه های لاغری کمک می کند شما در کوتاه ترین زمان ممکن به سایز دلخواه خود برسید. هزینه لاغری با دستگاه کلینیک دکتر ترانه امامی به شرح زیر است:

  • کرایو

کرایو لیپولیز یکی از دستگاه های شناخته شده و تاثیرگذار برای لاغری با استفاده از سرما است. در این تکنیک چربی های موضعی تحت تاثیر سرمای اعمال شده منجمد می شوند و از بین می روند. هر جلسه دستگاه کرایو 500 هزار تومان هزینه دارد.

  • کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن با استفاده از ارتعاش به تخریب سلول های چربی در محل تحت درمان کمک می کند. هزینه هر جلسه استفاده از کویتیشن 250 هزار تومان است.

  • آر اف

دستگاه آر اف با امواج رادیویی و ایجاد گرما چربی های محل تحت درمان را ذوب کرده و منجر به کاهش سایز می شود. هر جلسه آر اف 350 هزار تومان هزینه دارد.

  • شاک ویو

دستگاه لاغری شاک ویو از امواج صوتی با انرژی بالا جهت از بین بردن چربی های موضعی استفاده می کند. شاک ویو کم عارضه ترین دستگاه لاغری است و هر جلسه آن 500 تومان هزینه دارد.

  • ماسل

دستگاه لاغری ماسل با ایجاد تکانه های عصبی عضلات را تحریک کرده و از طریق فعالیت شدید عضلانی منجر به چربی سوزی می شود. این دستگاه تمرین بدنی شدید را القاء کرده و بدن را وادار به استفاده از چربی ها به عنوان سوخت می کند. هر جلسه لاغری با ماسل 250 هزار تومان است.

 

در صورت لاغری با دستگاه چقدر سایز کم می کنیم؟

کاهش سایز با توجه به نوع دستگاه های لاغری متفاوت بوده و گفته می شود تا 2.5 سایز کاهش وزن در هر جلسه امکان پذیر است.

لاغری با دستگاه

تعداد جلسات لازم؟

تعداد دفعات درمان با دستگاه لاغری به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، ناحیه تحت درمان و اهداف فردی بستگی دارد. برای دستیابی به نتایج و حفظ آن معمولاً چندین جلسه مورد نیاز خواهد بود.

 

این روش لاغری خطر و عوارض هم دارد؟

لاغری با دستگاه یک روش غیر تهاجمی با کمترین عوارض است با اینحال بسته به نوع دستگاه شما ممکن است عوارضی مانند تورم، قرمزی، بی حسی و در موارد نادر سوختگی پوست را تجربه کنید.

 

لاغری با دستگاه برای چه افرادی پیشنهاد نمی شود؟

دستگاه های لاغری برای همه افراد مناسب نیستند به خصوص کسانی که شرایط پزشکی خاصی دارند. افراد خیلی چاق، افراد دچار بیماری قلبی یا سرطان نباید از دستگاه لاغری استفاده کنند. علاوه بر این کسانی که در بدن خون ضربان ساز، ارتز یا پروتز فلزی دارند کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه های لاغری نیستند.

لاغری با دستگاه

این روش لاغری درد دارد؟

لاغری با دستگاه درد زیادی ندارد ولی بسته به نوع دستگاه شما روی پوست ناحیه تحت درمان دچار داغی، سردی، گزگز یا بی حسی موقت خواهید شد.

 

در طول لاغری با دستگاه چه رژیمی بگیریم؟

در دوره استفاده از دستگاه های لاغری باید از رژیم غذایی سالم، کم کالری و مایعات فراوان استفاده کنید. در این شرایط بدن از چربی های آزاد شده به عنوان سوخت استفاده کرده و روند کاهش سایز تسریع می شود.

 

لاغری با دستگاه باعث افزایش چربی خون می شود؟

لاغری با دستگاه باعث القاء لیپولیز یا تجزیه چربی ها می شود. چربی های آزاد شده  جهت انتقال به کبد وارد خون می شوند در نتیجه باعث افزایش موقت چربی خون خواهد شد که پس از چند روز برطرف می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی