لاغری با کرایولیپولیز در تهران با قیمت هر جلسه

لاغری با دستگاه شاک ویو
هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو در سال 1403
اکتبر 1, 2024
مرکز لاغری کویتیشن تهران
مرکز لاغری کویتیشن تهران جلسه فقط 350 تومان
اکتبر 6, 2024
لاغری با دستگاه شاک ویو
هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو در سال 1403
اکتبر 1, 2024
مرکز لاغری کویتیشن تهران
مرکز لاغری کویتیشن تهران جلسه فقط 350 تومان
اکتبر 6, 2024

کرایولیپولیز که به عنوان لیپوساکشن غیر جراحی نیز شناخته می شود توسط انجماد چربی های موضعی را از بین می برد. در دنیای همیشه در حال تکامل درمان های زیبایی و راه حل های کاهش وزن، کرایولیپولیز به عنوان یک روش محبوب و غیر تهاجمی شناخته می شود. این تکنیک تضمین می کند که شما بدون نیاز به هیچ گونه مداخله جراحی از شر چربی های موضعی سرسخت خود خلاص شوید. کرایولیپولیز یک درمان موضعی برای خلاص شدن از رسوبات چربی در شکم، پهلو، لگن، کمر، پشت، بازوها و داخل ران و غیره است. چربی های موضعی بیشتر ناشی از تغذیه نادرست و سبک زندگی کم تحرک است.

با کرایولیپولیز می توانید از شر چنین چربی هایی خلاص شوید که هم از نظر سلامتی و هم از نظر زیبایی افراد را آزار می دهد. کرایو به کانتورینگ بدن کمک کرده و ظاهری زیبا و جذاب به شما می بخشد. کرایولیپولیز توسط دستگاه کول تک انجام می شود که مورد مورد تایید FDA است و برای لاغری منطقه ای و کاهش وزن استفاده می شود. کرایولیپولیز از همان جلسه اول اثرات خود را نشان می دهد و ممکن است در عرض 4-2 ماه حدود 2-16 سانتی متر سایز کم کنید.

 

کرایولیپولیز چگونه کار می کند؟

مبنای اصلی کرایولیپولیز این است که سلول های چربی نسبت به سایر سلول ها نسبت به دمای انجماد حساس تر هستند. هنگامی که این سلول ها در معرض سرمای شدید قرار می گیرند، تحت فرآیند مرگ طبیعی به نام آپوپتوز قرار می گیرند. با گذشت زمان، بدن به طور طبیعی این سلول های مرده را پردازش و از بین می برد و در نتیجه چربی های موضعی از بین می روند.

کرایولیپولیز با غیرفعال کردن سلول‌ های چربی زیر جلدی، تحت کنترل و بدون تأثیر بر پوست، بافت‌ ها و اندام‌ های اطراف و با اطمینان از اینکه چنین سلول‌ های چربی از طریق سیستم لنفاوی طی چند هفته از بدن خارج می ‌شوند، عمل می ‌کند. این سیستم با محافظت از سطح پوست تنها سلول های چربی را هدف قرار می دهد. این سیستم با انجماد سلول‌ های چربی تا دمای 8- تا 10- درجه سانتی ‌گراد عمل می ‌کند. سلول های چربی در نتیجه انجماد شروع به از بین رفتن می کنند و توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند و شما بدین ترتیب سایز کم می کنید.

کرایولیپولیز در کدام قسمت های بدن قابل استفاده است؟

تکنیک کرایولیپولیز را می توان در هر منطقه ای که رسوبات چربی و نیاز به لاغری وجود دارد، استفاده کرد. کرایولیپولیز عمدتا در مناطق زیر استفاده می شود.

  • شکم و پهلو
  • ناحیه لگن
  • پاها
  • بازوها
  • ران ها
  • غبغب
  • پشت
  • کمر

بخوانید: لیست هزینه هرجلسه لاغری با دستگاه [کرایو، کویتیشن،آراف]

نواحی مناسب برای لاغری با کرایولیپولیز

فواید لاغری با کرایولیپولیز چیست؟

لاغری با کرایو یک روش درمانی غیرتهاجمی است که مزایای بی‌ شماری برای کسانی که به دنبال حذف چربی‌ های سرسخت بدون جراحی هستند، ارائه می‌ دهد. این روش نوآورانه و بسیار موثر از قدرت دمای انجماد استفاده می کند تا سلول های چربی را به طور انتخابی هدف قرار داده و از بین ببرد.

یکی از مزایای مهم کریو لاغری ماهیت ملایم آن است. برخلاف روش‌ های جراحی تهاجمی که نیاز به برش، بیهوشی و دوره‌ های نقاهت طولانی دارند، کرایو اسلیمینگ به افراد این امکان را می‌ دهد تا بدون هیچ درد یا ناراحتی وزن کم کنند. افراد می توانند به راحتی در طول کرایو دراز بکشند و حتی برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینند یا کتاب بخوانند.

در حالی که روش‌ های کاهش وزن سنتی ممکن است منجر به لاغری کلی بدن شود، اما اغلب در رفع مشکلات چربی های سرسخت موضعی موثر نیستند. توانایی تمرکز دقیق بر روی نقاط خاص بدن کرایو را به یک انتخاب ایده آل برای افرادی تبدیل می کند که به وزن مورد نظر خود رسیده اند اما با چربی های موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش مبارزه کرده و شکست خورده اند.

یکی از مزایای کلیدی کرایو لاغری، حداقل زمان استراحت مرتبط با این روش است. افراد می توانند بلافاصله پس از درمان و بدون هیچ گونه محدودیتی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. برخلاف روش‌ های جراحی که اغلب به هفته‌ ها ریکاوری پس از عمل نیاز دارند، کرایولیپولیز به افراد اجازه می‌ دهد فوراً به سر کار، ورزش و سایر فعالیت ‌های معمول بازگردند.

لاغری با کرایولیپولیز

بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو در سال 1403

نتایج کرایولیپولیز چه زمانی مشخص می شود؟

کرایولیپولیز در یک جلسه باعث کاهش 30 تا 40 درصد چربی های محل تحت درمان می شود. حذف چربی حدود 15 روز پس از کرایو شروع می شود و سلول های چربی مرده به مدت 3 ماه از بدن دفع می شوند.

پس از کرایولیپولیز می توانید انتظار کاهش تدریجی چربی های موضعی را در محل تحت درمان داشته باشید. با این حال، برای کسب بهترین نتایج، حفظ یک سبک زندگی سالم مهم است. ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل کلید تقویت و حفظ تاثیرات این تکنیک است.

لاغری با کرایولیپولیز

آیا می توان با کرایولیپولیز وزن کم  کرد؟

پاسخ منفی است. در حالی که کرایو سلول های چربی را در نواحی تحت درمان کاهش می دهد، تاثیر قابل توجهی بر وزن کلی بدن شما ندارد. این روش به جای کاهش وزن برای فرم دادن و کانتورینگ بدن طراحی شده است.

برای به حداکثر رساندن فواید کرایو یک سبک زندگی سالم ضروری است. این روش نباید به عنوان جایگزینی برای روش های کاهش وزن سنتی در نظر گرفته شود. در عوض، باید به عنوان مکمل یک سبک زندگی سالم تلقی شود.

بخوانید: لاغری با دستگاه کویتیشن

هزینه هر جلسه لاغری با کرایولیپولیز

هزینه هر جلسه لاغری با کرایولیپولیز از 500 میلیون تومان متغیر است. فاصله جلسات نیز حدود 15 تا 20 روز است و اکثر افراد به 2 تا 5 جلسه کرایو برای رسیدن به هیکل دلخواه خود نیاز دارند. جهت رزو وقت لاغری با کرایو در کلینیک امامی با شماره 02122915226 تماس بگیرید.

عوارض کرایولیپولیز

عوارض جانبی احتمالی کرایولیپولیز

اگرچه کرایو به طور کلی به خوبی تحمل می شود، برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی موقتی مانند قرمزی، تورم یا ناراحتی خفیف در نواحی تحت درمان را تجربه کنند. برای مدیریت این عوارض استفاده از کمپرس سرد در ناحیه تحت درمان و اجتناب از هرگونه فعالیت بدنی شدید برای مدت کوتاهی توصیه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی