مزایای لاغری با دستگاه چیست؟ (+عکس و فیلم)

مرکز لاغری کویتیشن تهران
مرکز لاغری کویتیشن تهران جلسه فقط 350 تومان
اکتبر 6, 2024
معرفی لیست بهترین دستگاه لاغری (لیست 9 تایی)
اکتبر 9, 2024
مرکز لاغری کویتیشن تهران
مرکز لاغری کویتیشن تهران جلسه فقط 350 تومان
اکتبر 6, 2024
معرفی لیست بهترین دستگاه لاغری (لیست 9 تایی)
اکتبر 9, 2024

مزایای لاغری با دستگاه بسیار زیاد است و ما روز به روز شاهد افزایش دستگاه های لاغری هستیم که با مکانیسم های مختلف به از بین رفتن توده های چربی ناخواسته بدن کمک می کنند. دستگاه های لاغری چربی‌ های انباشته شده در قسمت های مختلف را کاهش می دهند تا فرم‌ بدنی بهتری کسب کنید. همه افرادی که با کاهش وزن مشکل دارند، می توانند از مزایای این روش برای حذف چربی های نقاط مختلف بدن و لاغری موضعی استفاده کنند. دستگاه های لاغری به شما کمک می کند تا به اهداف کانتورینگ خود برسید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. لاغری با دستگاه یک روش مطمئن و کارآمد برای بهبود ظاهر بدون نیاز به جراحی و مشکلات حاصل از آن است. همه افراد بالای 18 سال می توانند از مزایای لاغری با دستگاه جهت کاهش سایز و کانتورینگ بهتر در قسمت های مختلف بدن استفاده کنند.

 

مزایای لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه یک روش فوق العاده مفید و محبوب در بین افرادی است که مایل نیستند از روش های جراحی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن و کانتورینگ استفاده کنند. این دستگاه ها مزایای مختلفی دارند که در ادامه شرح داده شده است.

غیر تهاجمی و بدون درد

لاغری با دستگاه برخلاف روش های جراحی، غیر تهاجمی بوده و بدون برش و بخیه انجام می شود. علاوه بر این معمولا فاقد درد بوده و دوره نقاهت ندارد.

بدون نیاز به جراحی

بسیاری از افراد به دلیل خطرات، درد و ناراحتی و مدت زمانی که باید از کار خود دور بمانند، در مورد روش ‌های حذف چربی با جراحی نگران هستند. لاغری با دستگاه یک روش بی خطر است که شما را قادر می سازد بدون نیاز به دوران نقاهت نتایج تقریباً مشابهی کسب کنید.

جلسات درمانی راحت

جلسات لاغری با دستگاه معمولا بدون هیچ گونه درد و آرامش بخش است. شما می توانید در حین استفاده از دستگاه های لاغری کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید.

بازیابی سریع

از آنجایی که هیچ برشی ایجاد نمی ‌شود و بدن آسیبی نمی بیند، دوره نقاهتی وجود ندارد. شما می‌ توانید طبق معمول به کار خود ادامه دهید، بنابراین برای افراد پرمشغله یک راه فوق العاده و مناسب جهت کاهش وزن است.

کاهش هدفمند چربی

دستگاه های لاغری بسیار دقیق هستند و بر خلاص شدن از شر چربی در قسمت خاصی از بدن متمرکز هستند. این کار باعث می شود به راحتی چربی های سرسختی که با رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی روند را از بین ببرید.

قابلیت تنظیم

انواع دستگاه های لاغری را می توان مطابق با نیازها و اهداف فردی سفارشی کرد. این دستگاه ها را می توان به گونه ای تغییر داد که بتواند شکم، ران ها، بازوها و سایر نقاط را هدف قرار دهد.

ایمن و موثر

این دستگاه ها مانند هر درمان زیبایی دیگری از نظر ایمنی تائید شده اند. مطالعات کاملی برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی آنها انجام شده است. تکنیک ‌های کاهش بافت چربی با دستگاه های لاغری در واقع مبتنی بر فناوری‌ های مورد تأیید FDA است. آنها معمولا توسط متخصصانی انجام می شوند که تجربه زیادی دارند تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

بهبود رنگ و بافت پوست

جدای از کاهش سطح چربی در بدن با از بین بردن سلول های چربی آنها ظاهر پوست را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد زیرا به از بین بردن سلولیت کمک می کند، بنابراین به عنوان درمان ضد پیری عمل می کند.

تحریک تولید کلاژن

کلاژن یک پروتئین مهم موجود در غضروف، بافت همبند و پوست و مسئول ساختار و خاصیت ارتجاعی پوست است. تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و در نتیجه باعث تغییر شکل و چین و چروک می شود. اکثر دستگاه های لاغری علائم پیری را از طریق افزایش تولید کلاژن به منظور احیای پوست برطرف می کنند.

کاهش سلولیت

سلولیت افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و به ویژه در بین زنان شایع است. سلولیت را می توان با استفاده از دستگاه های لاغری که لیز سلولی را تسهیل می کند از بین برد و ظاهری صاف به پوست بخشید.

بخوانید: مرکز لاغری کویتیشن تهران جلسه فقط 350 تومان

 

لاغری با دستگاه

عوارض جانبی لاغری با دستگاه چیست؟

یکی از دلایلی که افراد دستگاه های لاغری را راهی شگفت انگیز برای خلاص شدن از بافت چربی اضافی می دانند این است که عوارض جانبی بسیار کمی دارند. از آنجاییکه در این روش ها از تیغ جراحی استفاده نمی شود هیچ شانسی برای عفونت یا باقی ماندن اسکار دائمی روی پوست وجود نخواهد داشت.

برخی از افراد ممکن است دچار التهاب خفیف شوند که در نهایت پس از چند روز ناپدید می شود. حتی تغییر رنگ پوست که به دلیل لخته شدن خون رخ می دهد معمولا جدی نیست و از بین خواهد رفت. قرمزی جزئی، تورم یا کبودی نیز ممکن است توسط برخی افراد تجربه شود که معمولا موقتی بوده و خود به خود برطرف خواهد شد.

 

بخوانید:هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو در سال 1403

لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه

بخوانید: لیست هزینه هرجلسه لاغری با دستگاه [کرایو، کویتیشن،آراف]

سوالات متداول

  1. به چند جلسه لاغری با دستگاه نیاز دارم؟

تعداد جلسات لاغری با دستگاه بسته به نوع تکنولوژی بکار رفته در دستگاه و همچنین سایز محل تحت درمان متفاوت است. بطور کلی تعداد جلسات مورد نیاز از 4 تا 12 جلسه برای افراد و دستگاه های مختلف متغیر است.

  1. آیا نتایج حاصل از کاهش سایز با دستگاه های لاغری دائمی است؟

شایان ذکر است که سلول های چربی از بین رفته توسط دستگاه های لاغری برای همیشه از بدن حذف می شوند. با این حال، پیروی از رژیم های غذایی مناسب و ورزش بسیار مهم است تا خطر تجمع چربی های جدید در بدن کاهش یابد.

  1. یک جلسه درمانی چقدر طول خواهد کشید؟

بسته به نوع دستگاه لاغری هر جلسه حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. در این رابطه می توانید از پزشک سوال کنید.

  1. آیا می توان دستگاه های لاغری را به صورت ترکیب استفاده کرد؟

حذف چربی ها از مناطق مختلف بدن با استفاده از دستگاه های لاغری به شکل ترکیبی به سفت شدن پوست، تخلیه لنفاوی، سرعت بخشیدن به کاهش سایز و کسب نتایج مورد نظر کمک خواهد کرد. در این رابطه می توانید با پزشک مرکز زیبایی مشورت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی