معرفی لیست بهترین دستگاه لاغری (لیست 9 تایی)

مزایای لاغری با دستگاه
مزایای لاغری با دستگاه چیست؟ (+عکس و فیلم)
اکتبر 7, 2024
مرکز لاغری کرایولیپولیز در تهران
مرکز لاغری کرایولیپولیز در تهران جلسه ای فقط 500 هزار تومان
اکتبر 10, 2024
مزایای لاغری با دستگاه
مزایای لاغری با دستگاه چیست؟ (+عکس و فیلم)
اکتبر 7, 2024
مرکز لاغری کرایولیپولیز در تهران
مرکز لاغری کرایولیپولیز در تهران جلسه ای فقط 500 هزار تومان
اکتبر 10, 2024

دستگاه های لاغری با استفاده از فناوری های جدید برای کاهش وزن و کمک به تناسب اندام با حذف چربی های موضعی طراحی شده اند. آنها به عنوان روش های کم تهاجمی برای افراد در سنین مختلف قابل استفاده هستند و به بهبود سلامتی و حذف چربی های ناخواسته بدن کمک می کنند. دستگاه های لاغری انواع مختلفی دارند و با مکانیسم های متفاوتی کار می کنند. مراکز زیبایی و لاغری معمولا از تعداد زیادی از این دستگاه برای جلب رضایت مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند. استفاده از دستگاه لاغری در کنار رژیم غذایی و فعالیت بدنی می تواند نتایج قابل توجهی ارائه دهد و کمک می کند شما در کوتاه ترین زمان ممکن به نتایج دلخواه خود برسید.

 

دستگاه لاغری چگونه عمل می کند؟

دستگاه لاغری از انواع تکنولوژی ها برای تحت تاثیر قرار دادن چربی های موضعی استفاده می کند. این دستگاه ها از گرما، سرما، ارتعاش و انواع دیگری از تکنولوژی ها بهره گرفته و چربی های موضعی بدن را بدون درد و ناراحتی از بین می برند. با دستگاه های لاغری شما می توانید به کانتورینگ مورد نظر خود دست یابید و خطوط و انحناهای جذاب بدن خود را به خوبی بازیابی نمایید.

 

در چه قسمت هایی از بدن می توان از دستگاه لاغری استفاده کرد؟

دستگاه های لاغری ایمن و مورد تائید FDA هستند آنها را می توانید برای هر قسمتی از بدن که چربی های ناخواسته در آن تجمع یافته است، مورد استفاده قرار دهید. از این دستگاه ها خصوصا برای از بین بردن چربی های اضافی شکم و پهلو، ران ها، باسن، کمر، پشت و غبغب استفاده می شود. آنها بدون نیاز به جراحی کمک می کنند طی جلسات متعدد از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید.

 

لیست بهترین دستگاه لاغری

در حال حاضر تعداد زیادی دستگاه لاغری وجود دارد و روز به روز تعداد آنها با پیشرفت تکنولوژی افزایش می یابد. این دستگاه ها کمک می کنند بدون نیاز به تحمل سختی های رژیم غذایی چربی های مزاحم را از بین برده و به تناسب اندام برسید.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز یک روش فوق العاده مفید و کم تهاجمی برای از بین بردن چربی های موضعی است. این تکنیک با سرما و انجماد، چربی های ذخیره شده در قسمت های مختلف بدن را از بین می برد و طی چند جلسه به کاهش سایز کمک می کند. هر جلسه لاغری با این دستگاه 30 تا 90 دقیقه طول می کشد و نتایج را طی 2 تا 4 ماه مشاهده خواهید کرد.

دستگاه لاغری آر اف

دستگاه لاغری آر اف با امواج رادیویی و به صورت کاملا غیرتهاجمی چربی های محل را از بین می برد. در این روش گرمای حاصل از امواج رادیویی چربی های محل تحت درمان را ذوب می کند که بعدا توسط بدن دفع می شود. آر اف با تحریک کلاژن سازی به لیفت و بهبود وضعیت پوست نیز کمک خواهد کرد. از آر اف می توان در ترکیب با تکنولوژی های دیگر نیز استفاده کرد.

دستگاه لاغری شاک ویو

دستگاه لاغری شاک ویو با امواج صوتی فشار بالا که به اعماق پوست ساطع می شود چربی های موضعی را از بین می برد. شاک ویو پوست را سفت و لیفت کرده و برای درمان سلولیت نیز مفید است. طی جلسات متعدد با شاک ویو می توان از چربی های قسمت های مختلف بدن خلاص شد و به تناسب اندام رسید.

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن با بهره گیری از امواج اولتراسونیک چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن را هدف قرار می دهد. با استفاده از این دستگاه لایه های خارجی سلول های چربی تخریب شده و بدین ترتیب آنها از بدن دفع می شوند. با این دستگاه به راحتی می توانید سایز کم کنید و طی جلسات مختلف به تناسب اندام برسید.

دستگاه لاغری CM SLIM

دستگاه لاغری CM SLIM

دستگاه عضله سازی CM SLIM یک دستگاه‌ جدید و پیشرفته است که در کنار کاهش چربی ها باعث تقویت عضلات می شود. این دستگاه با استفاده از الکتریسیته باعث انقباض عضلات شده و مانند تمرینات ورزشی عمل می کند. شما با افزایش متابولیسم طی استفاده از دستگاه لاغری CM SLIM وزن کم کرده و اندام دلخواه خود می رسید.

لباس لاغری ریداستیم

لباس لاغری ریداستیم

لباس لاغری ریداستیم یکی دیگر از تکنولوژی هایی است که با استفاده از گرما و چربی سوزی به حذف چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند. کاهش سایز با این روش طی چند جلسه با تعریق و دمای ایجاد شده امکان پذیر است. لباس لاغری ریداستیم بسیار راحت بوده و افراد مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

دستگاه لاغری ترواسکالپ

دستگاه لاغری ترواسکالپ

دستگاه لاغری ترواسکالپ (TruSculpt) یکی از فناوری‌های پیشرفته است که به کمک امواج رادیویی باعث کاهش چربی های موضعی و بهبود فرم بدن می شود. این دستگاه با تولید گرما چربی های موضعی را از بین برده و در عین حال باعث بهبود وضعیت پوست می شود. برای کاهش سایز با این دستگاه نیاز به چندین جلسه درمانی خواهید داشت.

دستگاه لاغری اوندا

دستگاه لاغری اوندا

دستگاه لاغری اوندا از امواج مایکروویو برای هدف قرار دادن چربی ‌های موضعی و کاهش سایز استفاده می کند. افزایش دمای ایجاد شده در بافت چربی به تجزیه آنها کمک کرده و موجب سفت شدن پوست نیز خواهد شد. این روش غیر تهاجمی، دوره نقاهت ندارد و شما بعد حدود 3 جلسه نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

دستگاه لاغری اسکالپشور

دستگاه لاغری اسکالپشور

دستگاه لاغری اسکالپشور (SculpSure) یکی دیگر از فناوری های پیشرفته برای درمان چربی های موضعی با استفاده از گرما است. این دستگاه از لیزرهای خاص با طول موج مشخص برای هدف قرار دادن بافت های چربی ناخواسته استفاده می کند و بدون دوره نقاهت کمک می کند به تناسب اندام برسید.

 

بخوانید: مزایای لاغری با دستگاه چیست؟ (+عکس و فیلم)

لیست هزینه هرجلسه لاغری با دستگاه [کرایو، کویتیشن،آراف]

 

نکات مهم برای استفاده از دستگاه لاغری

دستگاه‌ های لاغری روشی ایمن و مطمئن برای کاهش چربی و بهبود فرم بدن هستند. برای استفاده و کسب نتایج بهتر از این دستگاه ها بهتر است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

مشاوره پزشکی

قبل از شروع درمان با یک پزشک یا متخصص زیبایی مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی کند.

انتخاب دستگاه مناسب

با توجه به ناحیه هدف و مقدار چربی موضعی باید یک دستگاه مناسب یا ترکیبی از آنها را انتخاب کنید.

تعداد جلسات

در رابطه با تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج، بهتر است با متخصص مشورت کنید.

رژیم غذایی مناسب

دستگاه‌های لاغری را به عنوان مکملی برای رژیم غذایی و ورزش استفاده کنید تا زودتر به نتیجه برسید.

آبرسانی کافی

در طول دوره درمان، آب و مایعات کافی بنوشید تا بدن به سرعت سم‌ زدایی شود و به دفع چربی ها کمک کند.

انتظارات واقع‌ بینانه

نتایج لاغری با دستگاه ممکن است برای هر کسی متفاوت باشد و نباید انتظار تغییرات چشمگیر فوری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی