۲۰ موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید(قسمت اول)

لیزر موهای زائد
۱۲ چیزی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید(قسمت دوم)
آگوست 27, 2018
ژل لب
۲۰ موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید(قسمت دوم)
سپتامبر 3, 2018
لیزر موهای زائد
۱۲ چیزی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید(قسمت دوم)
آگوست 27, 2018
ژل لب
۲۰ موردی که قبل از تزریق ژل لب باید بدانید(قسمت دوم)
سپتامبر 3, 2018

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد، افتادگی و تغییر فرم لب‌ها است که معمولاً با افزایش سن می‌تواند بروز کند. معمولا یک راه‌حل مناسب برای آن، تزریق ژل لب است. قبل از هر اقدامی در این مورد نیاز است که بایدها و نبایدهای آن رابدانیم. در ادامه با چند مورد از این قبیل آشنا خواهیم شد.

۱.ماده‎‌ی مورد استفاده چیست؟

ساده‌ترین و طبیعی‌ترین مادهٔ، پرکننده هیلارونیک اسید مثل رستایلن است. Juvederm Vobella یکی از جدیدترین پرکننده‌های هیلارونیک اسید ساخته شده به طور خاص برای لب‌ها، به منظور نشان دادن دو خط ظریف اطراف لب‌ها وحجم دادن به آنها و همچنین به جای گذاشتن یک درخشندگی طبیعی، بسیار مناسب است.

۲.تزریق ژل لب بازگشت‌پذیر است

اگر به هر دلیلی تغییر لب‌های خودرا دوست ندارید، می‌توانید به طور کامل پرکننده‌های هیلارونیک را پاک کنید.اگر از نتیجهٔ اولیه راضی نیستید، از آنجایی ک اسیدهیلارونیک دائمی نیست، متخصص پوست شما می‌تواند یک آنزیم پاک کننده به نام هیلارونیداس تزریق کند. این آنزیم در پنج دقیقه مادهٔ پرکننده را حل می‌کند.
برخلاف آن پرکننده‌های دائمی و نیمه دائمی، درحالی که وسوسه انگیز هستند، برگشت ناپذیر نیستند و کمی می‌توان آنهارا درست کرد.

۳. هزینهٔ

هزینه تزریق ژل لب، با توجه به پزشک و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، متغیر است.
درهرصورت، شروع به‌صرفه جویی در پولتان کنید.

۴.ماندگاری

پرکننده‌های هیلارونیک حدود چهار تا شش ماه دوام دارد؛ اما اگر در یک قسمت نازک‌تر تزریق شود، فرمول سریع‌تر متابولیزه می‌شود و ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

ژل لب

ژل لب

۵.سرعت

نتایج تزریق ژل لب را تقریباً بلافاصله خواهید دید. در ابتدا لب‌هایتان کمی متورم می‌شود، اما اثرات پرکننده هارا به‌سرعت می‌بینید. لب‌های خود را به مدت 24 ساعت به حال خود بگذارید و تورم را آرام کنید. سپس شما لب‌های پرشدهٔ خود را خواهید دید.

۶.غیر قابل تشخیص بودن

اگر عمل تزریق ژل لب به‌طور صحیح انجام شود، هیچ تفاوتی بین لب تزریق‌شده و لب طبیعی حس نمی‌شود. حتی زمانی که شما در حال بوسیدن هستید.

۷.میزان درد

در ابتدای این روش، حسی مانند یک نیشگون و سپس به دلیل تزریق مادهٔ پرکننده، سوزش دارد. پس‌ازآن، پزشک لب‌های شمارا کمی ماساژ می‌دهد، به مدت 10 دقیقه آن‌ها را سرد نگهدارید و سپس روز خود را ادامه دهید.

۸.استفاده از بی‌حس کننده ها

شما می‌توانید پیش از شروع تزریق با یک بلوک عصبی دندان یا یک بیهوشی موضعی، لب‌های خود را بی‌حس کنید. پزشک می‌تواند اطراف لب‌های شمارا با یک تزریق در لثه بی‌حس کند (درست مثل یک دندان‌پزشک قبل از عمل دندان‌پزشکی)، یا می‌توانید یک کرم بی‌حس‌کننده انتخاب کنید.

۹.خیلی وقتتان را نمی‌گیرد

این روش درکل حدود 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد و بی‌حسی بعد از حدود 15 دقیقه شروع به از بین رفتن می‌کند. پس‌ازآن می‌توانید به زندگی روزمرهٔ خود ادامه دهید اما درصورتی‌که کبودی دارید نباید هیچ برنامهٔ خاصی (مثل یک عروسی یا رویداد مهم)، حداقل برای سه روز داشته باشید.

۱۰.فعالیت خود را برای مدتی کمتر کنید

در روزی که تزریق انجام داده‌اید نباید ورزش کنید. مخصوصاً از فعالیت‌هایی مانند ماساژ صورت که باعث سرازیر شدن خون به‌صورت می‌شود، امتناع کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی