تزریق آنزیم بینی
کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم
می 1, 2021
تزریق ژل چانه
تزریق ژل چانه
می 12, 2021
تزریق آنزیم بینی
کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم
می 1, 2021
تزریق ژل چانه
تزریق ژل چانه
می 12, 2021

لیزر اکساندرایت که در کشور ما به لیزر الکس معروف است، از بهترین دستگاه های حال حاضر در دنیا برای لیزر موهای زائد است. دستگاه لیزر الکس توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و سازمان متخصصان جهانی پوست در رده استاندارد طلایی قرار گرفته است.

نحوه عملکرد لیزر الکس

لیزر الکس به دلیل عملکرد قدرتمند، ایمنی بالا، میزان تاثیرگذاری و سرعت بالای آن برای انواع پوست‌ها مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته است. نحوه کار لیزر بدین صورت است که نور لیزر با عبور از سطح پوست، جذب ملانین‌های فولیکول مو و یا هموگولوبین موجود در خون می‌شود.

انرژی لیزر در فولیکول مو تبدیل به گرما شده و آن را از بین می‌برد و مانع از رشد مجدد مو در آن ناحیه می‌شود.

همچنین مقاله ما در مورد لیزر موهای زائد را نیز مطالعه فرمایید.

لیزر الکس برای چه کسانی مناسب است؟

همواره یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بدانید لیزر الکس مناسب شماست یا خیر، مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص در این زمینه است. چرا که بررسی دقیق شرایط شما مانند رنگ پوست، رنگ مو، شرایط عمومی شما و …. از فاکتورهای بسیار مهم در این زمینه است.

به طور کلی بهترین گزینه ها برای لیزر موهای زائد افراد با موهای تیره هستند. متاسفانه روش لیزر موهای زائد برای افراد مختلف عادلانه رفتار نمی‌کند. با بالا رفتن سن، رنگ موها به سمت خاکستری متمایل می‌شود. بنابراین بهترین زمان برای انجام این عمل قبل از خاکستری شدن موها می‌باشد.

لیزر الکس کندلا

آیا لیزر الکس دردناک است؟

بوسیله یک دستگاه خنک کننده، پوست قبل از لیزر خنک می‌شود و دردی احساس نمی‌شود. اکثر مراجعه کنندگان ما لیزر موهای زائد را به صورت یک حالت سوزش بسیار خفیف توصیف کرده اند که نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی ندارد.

بسته به نوع پوست شما، ناحیه ای که تحت تشعشع لیزر الکس قرار گرفته است می‌تواند قرمز شود. این می‌تواند تا چند ساعت و حتی یک روز ادامه یابد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر الکس

عموما تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر الکس بین ۴ تا ۸ هفته می‌باشد. حال شاید بپرسید چرا یک جلسه برای لیزر الکس کافی نیست؟ جواب این است برای از بین بردن موها به صورت کامل، به یک دوره درمان نیاز دارید. از آنجا که موها به صورت چرخه‌ای رشد می کنند، شما نیازمند چندین جلسه لیزر موهای زائد هستید چون در هر مرحله فقط فولیکول هایی که در زمان درمان در مرحله رشد فعال هستند از بین می روند. قرار ملاقات بعدی شما همزمان با مرحله رشد فعال بعدی خواهد بود.

بسیاری از عوامل مانند هورمون ها، سن، نژاد، وزن، متابولیسم و داروها همه در رشد موهای بدن تأثیر می گذارند. از آنجا که پوست و موی هر فرد متفاوت است، نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

 

لیزر الکس

آیا کرم یا داروی خاصی مصرف می‌کنید؟

برخی از داروها و کرم های روشن کننده پوست ممکن است با لیزر الکس باعث حساسیت پوست شود. در طول جلسه مشاوره رایگان در کلینیک دکتر امامی تمام شرایط شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و متخصصین ما شما را از خطرات احتمالی ناشی از مصرف دارو یا کرم خاصی آگاه خواهند کرد.

مصرف کرم هایی مانند  هیدروکینون (Hydroquinone)، رتین آ (Retin-A) و رتانیل ( Retanyl)باید دو هفته قبل از انجام لیزر الکس قطع شوند. بیمارانی که قرص راکوتان (Roaccutane) استفاده می کنند ممکن است به مدت شش ماه پس از گذراندن دوره این دارو هیچ نوع لیزر درمانی نداشته باشند.

آیا لیزر الکس یک روش دائمی است؟

طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالت متحده، لیزر موهای زائد فقط برای کاهش موها بوده و نه از بین بردن دائمی آنها. بنابراین در استفاده از اصطلاح حذف دائمی موها باید دقت کنیم، چرا که همه ما فولیکول های زیادی داریم که در بیشتر زندگی ما اصطلاحا در حالت خاموش هستند و توسط لیزر تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. با این حال عواملی مثل پیری و تغییرات هورمونی اگرچه نادر هستند، اما می تواند فولیکول ها را به حالت خواب درآورد.

کلینیک زیبایی پوست و موی دکتر ترانه امامی با متخصصین با تجربه و بهترین تجهیزات در زمینه لیزر موهای زائد آماده خدمات رسانی به شما عزیران است.

تلفن های تماس:

۰۲۱-۲۲۹۱۵۲۲۶

۰۲۱-۲۶۴۱۲۵۱۳

۰۹۱۲۲۰۹۳۹۵۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی